Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Νιλ Πάτρικ Χάρις Ποζάρει στο κρεβάτι με τον σύντροφό του!


Νιλ Πάτρικ Χάρις - OUT COVER

Για το εξώφυλλο του gay περιοδικού OUT φωτογραφήθηκε ο Νιλ Πάτρικ Χάρις μαζί με τον επί σειρά ετών σύντροφό του, Ντέιβιντ Μπούρτκα.

Στο κείμενο που πλαισιώνει την φωτογράφιση του διάσημου ζευγαριού ο 38χρονος πρωταγωνιστής της σειράς «How I met your mother» αποκάλυψε για τον σύντροφό του: «Υπάρχει κάτι ενδιαφέρον στον Ντέιβιντ. Είναι τόσο κλασικά σέξι αλλά έχει ακόμα την ενέργεια ενός αγοριού. Έχει μια μοναδική δυναμική!» ενώ συνέχισε: «Όταν βλέπω κάποιον που είναι εξίσου ελκυστικός με τον Ντέιβιντ, μου φαίνεται τόσο αδιάφορος ενώ ο Ντέιβιντ είναι το ακριβώς αντίθετο από αυτό».

Από την πλευρά του, ο 36χρονος σύντροφός του γράφει για τον ίδιο: «Χωρίς αυτόν δεν μπορώ να αναπνεύσω. Το σημαντικότερο είναι ότι με κάνει και γελάω ενώ παράλληλα είναι τόσο έξυπνος. Μπορεί να κάνει τα πάντα, δεν κάνω πλάκα. Πιστεύω ότι είναι κάτι σαν ρομπότ… Με κάνει να είμαι προσγειωμένος λίγο περισσότερο ενώ εγώ του βγάζω μια πιο άγρια πλευρά του προς τα έξω».

Ο Νιλ Πάτρικ Χάρις και ο σύντροφός του στη φωτογράφηση τους για το Αμερικανικό περιοδικό.

Μάλιστα, ο Νιλ Πάτρικ Χάρις δηλώνει έτοιμος να παντρευτεί τον Ντέιβιντ Μπούρτκα πολύ σύντομα: «Δεν είμαι μεγάλος θαυμαστής της λέξης “σύντροφος”. Νομίζω πως σημαίνει ότι έχουμε μια επιχείρηση μαζί ή ότι είμαστε καουμπόι. Το “αγόρι μου” ακούγεται εφήμερο, λες και γνωριστήκαμε πριν δύο εβδομάδες. Προτιμώ να λέω “το άλλο μου μισό” για όσο καιρό μπορώ. Νομίζω ότι δηλώνει ξεκάθαρα πως έχουμε μια σοβαρή σχέση. Βέβαια, θα ήταν πολύ ωραίο να λέω “ο σύζυγός μου”».

Ο Νιλ Πάτρικ Χάρις και ο Ντέιβιντ Μπούρτκα είναι μαζί από το 2004 ενώ πρόσφατα έγιναν γονείς, μέσω παρένθετης μητέρας, καθώς απέκτησαν δίδυμα, που πλέον είναι 15 μηνών.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου