Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Γεννήθηκε σε σώμα άνδρα, έγινε γυναίκα και έχει πάει με 1.000 άνδρες



Η 42χρονη Crystal Warren πριν από 7 χρόνια αποφάσισε να κάνει αλλαγή φύλου. Και η σεξουαλική της ζωή πήρε φωτιά.

Η Crystal Warren γεννήθηκε ως Christopher Snowden και έκανε αλλαγή φύλου το 2005.

Όπως είπε στη Sun έχει κάνει σεξ με περισσότερους από 1.000 άνδρες ενώ δεν αποκαλύψε σε κανέναν πως ήταν άνδρας στο παρελθόν γιατί δεν τη ρώτησαν.
"Φοβάμαι στη σκέψη ότι θα υπάρχουν πολλοί άνδρες θυμωμένοι που θα μαθαίνουν την αλήθεια. Πολλοί νομίζουν ότι είπα ψέματα αλλά δεν το πιστεύω γιατί είμαι γυναίκα και το παρελθόν είναι πίσω. Είμαι σαν κάθε άλλη γυναίκα που θέλει να χαρεί τη ζωή της καθώς τόσα χρόνια ήταν εγκλωβισμένη σε λάθος σώμα. Τώρα έχω το σώμα που θέλω και το χρησιμοποιώ συνέχεια", είπε χαρακτηριστικά η 42χρονη.
Η ίδια από μικρή κατάλαβε πως ήταν παγιδευμένη σε σώμα άνδρα και στη εφηβεία φορούσε τα ρούχα της μητέρας της και έβγαινε ραντεβού ως τραβεστί. Αργότερα αποφάσισε πως έπρεπε να γίνει γυναίκα και το 2002 ξεκίνησε ορμονοθεραπεία και έκανε λέιζερ κατά της τριχοφυΐας. Μάλιστα έβαλε και επιθέματα στήθους.
Η εγχείρηση αλλαγής φύλου έγινε το 2005 ενώ νωρίτερα είχε κάνει συνεδρίες με ψυχολόγο.
"Έχω πάει με πολλούς που ήταν παντρεμένοι ή σε σχέση ή ήταν φυλακισμένοι αλλά δεν μου είχαν πει για αυτά. Πήγα με πολλούς άνδρες και πριν την εγχείρηση αλλαγή φύλου αλλά όταν την έκανα συνειδητοποίησα πως είχε το σώμα που επιθυμούσα η σεξουαλική μου ζωή απογειώθηκε. Πήγαινα με 7 άνδρες τη μέρα και δεν μπορούσα μέρα χωρίς σεξ. Τρεις μήνες μετά την εγχείρηση φύλου πήγα σε πάρτι ανταλλαγής συντρόφων και εκείνο το βράδυ έκανα σεξ με 10 διαφορετικούς άνδρες", προσέθεσε.
Τώρα η Crystal υποβάλλεται σε θεραπείες προσώπου για να δείχνει νεότερη αφού της αρέσουν οι μικρότεροι άνδρες.
cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου