Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Πατρίτσια Φιλντ


«Δεν διαφημίζω ότι είμαι γκέι»

Πέτρος Κωστόπουλος - Πατρίτσια Φιλντ  στο Βράδυ

Στον Πέτρο Κωστόπουλο και το «Βράδυ» της Παρασκευής μίλησε η Πατρίτσια Φιλντ για τη ζωή της, την εμπειρία της στα βραβεία Όσκαρ αλλά και το Sex And The City.

«Τα όσκαρ δεν ήταν και το τέλος της ζωής μου. Ήταν μια ωραία εμπειρία και όλοι οι φίλοι μου ήταν εκεί και κάναμε και ένα μεγάλο πάρτι. Δεν κέρδισα αλλά αυτή που κέρδισε είναι πραγματικά καλή» δήλωσε η διάσημη fashion designer για τη χρονιά που την υποψήφια για όσκαρ.

Για τις σχέσεις της με τις πρωταγωνίστριες του Sex And The City τόνισε: «Όλες μου έχουν δώσει κάτι αλλά η Κιμ Κατράλ είναι η μόνη που πάμε έξω για πλάκα». Τότε ο Πέτρος Κωστόπουλος τη ρώτησε αν όντως η Κιμ λειτουργεί με τους άντρες όπως η Σαμάμνθα Τζόους που υποδύεται: «Στην πραγματική ζωή πάει μόνο με μερικούς άντρες… Μου αρέσει γιατί θέλει να μάθει τα πάντα. Θέλει να είναι μες στη μόδα, μες στο στιλ, μες στην πολιτική» ενώ επεσήμανε: «Το σημαντικότερο πράγμα (στη μόδα) είναι να καταλαβαίνεις την προσωπικότητα. Τι είναι, πώς σκέφτεται, πώς φαίνεται… Με τη Σάρα Τζέσικα όλα τα κάναμε μαζί».

Όσο για την επιλογή της να παραδεχτεί δημόσια πως είναι γκέι, η Πατρίτσια Φιλντ παραδέχτηκε: «Δεν μου κόστισε! Εγώ δεν διαφημίζω ότι είμαι γκέι. Εγώ έχω τη ζωή μου, δεν δημοσιεύω τα πάντα όμως δεν ντρέπομαι. Έτσι είμαι και δεν είναι και κάτι σπουδαίο να πούμε! […] Μεγάλωσα μόνο με γυναίκες και έμαθα να εμπιστεύομαι γυναίκες. Αισθάνομαι άνετα με τις γυναίκες αλλά δεν είναι ότι δεν μου άρεσαν οι άντρες».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου