Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Όταν ο Τζον έγινε… Τζέιν


  • 0



 Όταν ο Τζον έγινε... Τζέιν

Η Τας Οζιμέκ ήταν δεκαέξι χρονών όταν ο μπαμπάς της Τζον κάθισε απέναντί της ένα απόγευμα και τη ρώτησε: «Τι είναι αυτό που θα έκανα και θα σε ντρόπιαζε απίστευτα;». Εκείνη απόρησε και το σκέφτηκε για λίγο και είπε ό,τι της ήρθε: «Μάλλον το να ντυθείς γυναίκα μπροστά στους φίλους μου».

Ακολούθησε μία παράξενη σιωπή μέχρι ο Τζον να αρχίσει να εξηγεί στην κόρη του πόσο μέσα είχε πέσει: αυτό ακριβώς ήθελε να κάνει…

 Όταν ο Τζον έγινε... Τζέιν  Όταν ο Τζον έγινε... Τζέιν

Της είπε πως πάντα ένιωθε πως το πραγματικό του φύλο ήταν θηλυκό, πως ήταν απελπιστικά δυστυχισμένος ως άνδρας και πως ήθελε να αλλάξει φύλο. Η 18χρονη σήμερα Τας ξέσπασε σε κλάματα. «Ήταν ένα σοκ», θυμάται, «έκλαιγα για ώρα. Ο μπαμπάς μου προσπαθούσε να μου μιλήσει αλλά δεν άκουγα, δεν ήθελα να μιλήσω καθόλου, ήθελα να τα σβήσω όλα. Είναι το τελευταίο πράγμα που περιμένεις να ακούσεις από τον μπαμπάς σου».

«Το ζήτημα είναι πως δεν είχα ιδέα για το πώς αισθανόταν. Εάν είχα καταλάβει δεν θα είχα δώσει ποτέ αυτή την απάντηση», προσθέτει. «Ο μπαμπάς μου δεν ήταν ποτέ θηλυπρεπής. Φορούσε τζιν και πουκάμισα, δεν τον ένοιαζε η εμφάνισή του, μιλούσε στους φίλους μου για πολιτικά».

Η συζήτηση αυτή προ διετίας ήταν ένα τεράστιο σοκ για την Τας που μετακόμισε με τον μπαμπά της όταν ήταν οκτώ χρονών και οι γονείς της χώρισαν.

Λίγο μετά όμως ο 54χρονος Τζον έγινε Τζέιν Φάε κι άρχισε να ζει σαν γυναίκα. Τον Ιούλιο έκανε επέμβαση αλλαγής φύλου και θεραπεία με οιστρογόνα για να γίνει το σώμα του θηλυκό, να γλυκάνουν τα χαρακτηριστικά του προσώπου του και να αποκτήσει στήθος.

Σήμερα η Τζέιν δηλώνει πως δεν μετανιώνει που έγινε γυναίκα. Για πρώτη φορά στη ζωή της νιώθει άνετα στο σώμα της
και χαρούμενη με την ταυτότητά της. «Υπάρχει μία αίσθηση σωστού», λέει.

Πριν ο Τζον γίνει Τζέιν ζούσε με τη σύντροφό του Αντρέα Φλέτσερ, το γιο τους Ρέιφ που σήμερα είναι εφτά χρονών και την κόρη της Άντρεα από άλλη σχέση που είναι επίσης 18 χρονών. Το ζευγάρι παραμένει μαζί αλλά η σχέση τους έχει πλέον δουλειά…

Οι αλλαγές ήταν πολλές και για την Τας, που αναρωτιέται πώς να φωνάζει τον μπαμπά της τώρα που είναι γυναίκα.
«Την αποκαλώ ακόμα μπαμπά γιατί η λέξη αντιπροσωπεύει ένα ρόλο, όχι το φύλο», λέει. «Η Τζέιν δεν είναι μαμά μου και δεν πρόκειται να εφεύρω νέα λέξη γιατί δεν έχω χάσει τον μπαμπά μου».

Η Τζέιν ομολογεί πως τρομοκρατήθηκε στην ιδέα η Τας να την απορρίψει και συγκινείται όταν ακούει την κόρη της να λέει πως ακόμα αγαπά τον μπαμπά της.

«Δεν έχω αυταπάτες, ήταν μία τεράστια αλλαγή γι’ αυτή και μπορεί να δυσκολευτεί να το δεχτεί», λέει η Τζέιν.

 Όταν ο Τζον έγινε... Τζέιν  Όταν ο Τζον έγινε... Τζέιν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου