Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Η ευτυχισμένη και εναλλακτική οικογένεια του Ricky Martin



Ο Ricky Martin φωτογραφήθηκε για το «Vanity Fair Espana» Απριλίου, μαζί με τα υιοθετημένα δίδυμα αγόρια του, τον Matteo και τον Valentino, και τον σύντροφό του Carlos Gonzalez Abella.

Μία οικογένεια μπορεί να είναι υγιής και ευτυχισμένη ακόμη και όταν είναι… διαφορετική. Αυτό προσπαθεί να περάσει για άλλη μία φορά ο Ricky Martin μέσα από την τελευταία φωτογράφησή του για το περιοδικό Vanity Fair Απριλίου.

Η είδηση εδώ είναι ότι ο γνωστός τραγουδιστής, τώρα και εν δυνάμει ηθοποιός, παρουσιάζει επίσημα για πρώτη φορά τον αγαπημένο του, που ακούει στο όνομα Carlos Gonzalez Abella, δίπλα στα πανέμορφα τρίχρονα δίδυμα Matteo και Valentino.

Φυσικά πρώτο λόγο στη συνέντευξη είχε η απόφασή του να αποκτήσει τους δύο γιους του, τον Αύγουστο του 2006, με θετή μητέρα, εξηγώντας ότι αυτά τα δύο αγγελούδια υπήρξαν ο λόγος που ένιωσε την ανάγκη να πει την αλήθεια για τη σεξουαλικότητά του.
«Θα μπορουύσα να δώσω και τη ζωή μου για τη γυναίκα που έφερε στον κόσμο τα παιδιά μου», σχολιάζει χαρακτηριστικά.
Στο περιοδικό ο τραγουδιστής μιλά και για τις σχέσεις που είχε στο παρελθόν με γυναίκες.
«Ναι, έχω κοιμηθεί με γυναίκες, έχω ερωτευτεί παράφορα και έχω ζήσει παθιασμένα τον έρωτα και δεν μετανιώνω για τίποτε από αυτά. Όλες μου οι σχέσεις, είτε ήταν με γυναίκες είτε ήταν με άντρες μου έδωσαν πολλά θετικά και ευχάριστα βιώματα και τα κρατώ όλα»

«Αυτή την εποχή έχω σχέση και είναι καταπληκτικά. Είμαι σε μια πολύ όμορφη σχέση. Η αγάπη έρχεται όταν δεν την περιμένεις. Δεν την έψαχνα με κανέναν τρόπο, σχήμα ή μορφή. Ήμουν πολύ ευτυχισμένος έτσι όπως ήμουν, αλλά στα ξαφνικά είναι εκεί και σε κάνει να αισθάνεσαι πράγματα. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι αγαπά τα παιδιά μου και αυτά τον αγαπούν. Δεν μπορώ να είμαι καλύτερα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου