Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Tζένη Χειλουδάκη:Μεγάλη εξομολόγηση για το παρελθόν της!


Tζένη Χειλουδάκη:Μεγάλη εξομολόγηση για το παρελθόν της!Διαβάστε την!

H Tζένη Χειλουδάκη, η πιο γνωστή τρανσέξουαλ στην Ελλάδα μίλησε για τον γάμο της, τη σχέση με τα πεθερικά της και τον εισαγγελέα Γιώργο Σακελλαρόπουλο!

«Ο γάμος, αυτό το τόσο σημαντικό γεγονός της ζωής μου με έχει κάνει πιο γήινη. Γιατί μέχρι πριν λίγα χρόνια ζούσα σε έναν άλλον πλανήτη, δικό μου, πλασμένο μόνο για μένα. Το να γίνω μία νοικοκυρά έχει και τα καλά του: Έμαθα πολλά πράγματα για μένα, έμαθα αρκετά για τους ανθρώπους, ένα μεγάλο μέρος του εγωισμού μου -ο οποίος ήταν υπέρμετρος- καταλάγιασε, ψωνίζω από τη λαϊκή κάθε βδομάδα, καθαρίζω το σπίτι μου καθημερινά, μαγειρεύω για μένα και τον άντρα μου- όπως σήμερα που έφτιαξα φάβα με σαλάτα για μεσημεριανό-, έγινα εν τέλει πιο ανθρώπινη και «κανονική» είπε σε συνέντευξή της στο έντυπο «Ο Φιλελεύθερος»- Down Town Κύπρου!

Όσο για τις υπερβολές που έκανε στο παρελθόν δήλωσε: «Βλέπω κάποια πράγματα σε βιντεάκια και σχεδόν κλαίω, γιατί δεν μπορώ να φανταστώ ότι κάποιες φορές έφτασα στο σημείο του απόλυτου εξευτελισμού. Στα 43 μου συνειδητοποιώ ότι τελικά δεν άξιζε τίποτε από όλα αυτά! Τότε με ενδιέφερε η δημοσιότητα, το να μπαίνω στο σαλόνι του κάθε έλληνα- κάτι που κατάφερα με μεγάλη επιτυχία, αφού με έμαθε όλη η Ελλάδα-, να «παίζω» κάθε μέρα στα κανάλια και στα εξώφυλλα των περιοδικών. Όλα, όμως, ήταν μάταια».

Το μεγαλύτερό της λάθος ήταν: «Όταν έβγαλα από τη ζωή μου τον εισαγγελέα Γιώργο Σακελλαρόπουλο, όταν του ζήτησα να χωρίσουμε».

Και τόνισε: Δεν ερωτεύτηκα ποτέ τον εισαγγελέα! Όμως η στάση μου ήταν λάθος. Γιατί βρήκα έναν άνθρωπο που με λάτρεψε, έναν άνθρωπο που είχε ένα θεϊκό μυαλό, έναν άνθρωπο που με το που με κρατούσε στην αγκαλιά του εγώ αισθανόμουν ασφάλεια και εγώ τον έδιωξα για χαζούς λόγους. Αν έβλεπα το μυαλό του και την ψυχή του και όχι τόσο την εξωτερική του εμφάνιση, ίσως σήμερα να ήμουν πολύ ευτυχισμένη. Όπως αισθάνομαι αυτή τη στιγμή που είμαι ήδη παντρεμένη»

Ο σύζυγός της γνώριζε το παρελθόν της: «Από την πρώτη στιγμή. Είμαι με έναν άνθρωπο που αγαπώ, περνάω όμορφα μαζί του και, όσο καιρό διαρκέσει, είμαι σίγουρη πως θα είναι υπέροχο. Αν είμαι μάλιστα και από τους πολύ τυχερούς ανθρώπους, αυτό που ζω τώρα μπορεί να συνεχιστεί μέχρι το θάνατό μου. Και αυτό θα το ήθελα πολύ»

Οι γονείς της λατρεύουν τον σύζυγό της: «Λάτρεψαν και το γεγονός του γάμου και τον άντρα μου. Αλλά με φοβούνται κιόλας. Γιατί ξέρουν ότι είμαι μία τρελή!»

Όσο για τους γονείς του άντρα της είπε: «Με λατρεύουν! Ίσως να είναι από τους πιο ανοιχτόμυαλους ανθρώπους που έχω γνωρίσει. Γιατί, κακά τα ψέματα, πολύ δύσκολα μία γυναίκα θα δεχτεί να παντρευτεί ο γιος της έναν άντρα που έγινε γυναίκα. Επειδή όμως θέλουν το καλό του παιδιού τους και την ευτυχία του, συναίνεσαν σε ό,τι έκρινε το παιδί τους ότι ήταν καλό για το μέλλον του. Και αυτό σημαίνει βαθιά αγάπη».

Σε ερώτηση του Γιάννη Χατζηγεωργίου για το έντυπο «Ο Φιλελεύθερος»- Down Town Κύπρου γιατί αναζητούσε παλιά την ευτυχία στον τζόγο, στην κοκαΐνη και στην βουλιμία απάντησε με ειλικρίνεια: «Γιατί υπήρξα ένας άνθρωπος απεριόριστα μοναχικός, δεν είχα καλή σχέση με τους συνανθρώπους μου, δεν είχα φίλους και έπασχα από κατάθλιψη. Όλα αυτά που μου αναφέρεις ήταν η «άμυνά» μου ενάντια στον μεγαλύτερο εχθρό μου που ήταν η μοναξιά. Ξέρεις, για πολύ καιρό ήμουν η πιο προβεβλημένη γυναίκα στην ελληνική show biz, αλλά ήμουν ταυτόχρονα και η πιο δυστυχισμένη».

Πηγή:gossip-tv.g

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου