Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Πασίγνωστη ηθοποιός: «Έλκομαι ακόμα σεξουαλικά από τις γυναίκες!»


Τις bisexual προτιμήσεις της Anna Paquin τις γνωρίζαμε. Τις είχε δηλώσει το 2010 δημόσια η ίδια, ενώ είχε υπερθεματίσει και για τα δικαιώματα των gay. Δυο χρόνια μετά, η 29χρονη ηθοποιός, παρόλο που είναι παντρεμένη με άνδρα, τον επίσης ηθοποιό Stephen Moyer, και περιμένει το πρώτο της παιδί, δηλώνει πως «μου αρέσουν ΑΚΟΜΑ οι γυναίκες». «Το να είσαι bisexual δεν είναι κάτι περίεργο. Είναι ένα γεγονός. Μια κατάσταση. Δεν είναι φτιαχτό. Δεν είναι έλλειψη αποφασιστικότητας και άλλα τέτοια που έχω ακούσει κατά καιρούς». Και συνεχίζει: «για έναν bisexual, είναι υποκειμενικό το αν θα του αρέσει ένας άνδρας ή μια γυναίκα. Όλα είναι θέμα έλξης». Η ηθοποιός του «True Blood», πολλοί την γνωρίζετε και ως «Sookie», αποκάλυψε στη συνέχεια πως μάλλον δεν θα έκανε ποτέ πλαστική: «Δεν με νοιάζει πως είναι τα δόντια μου, αλλά όπως κάθε γυναίκα σε αυτόν τον πλανήτη, θα ήθελα να έχω μικρότερα οπίσθια, τα χέρια μου να ήταν πιο λεπτά, και να είχα πράσινα και όχι καφέ μάτια». Ωστόσο είναι κατά των πλαστικών, καθώς πιστεύει πως «όταν είσαι ηθοποιός, περιορίζεσαι από τις αλλαγές που μια πλαστική κάνει στην εμφάνιση σου». Και καταλήγει πως «αν φτιάξεις ολοκληρωτικά τα δόντια σου, το πρόσωπο και το στήθος σου, τότε θα πρέπει να υποδύεσαι ανθρώπους της σύγχρονης εποχής. Αυτή είναι μια μεγάλη και δύσκολη επιλογή. Πολύ περιοριστική για τη δουλειά σου».
tuned.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου