Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Μια βραδιά στο κούκλες club....





















Έχω πολύ καιρό να γράψω άρθρο και νομίζω ότι είναι το κατάλληλο θέμα για να κάνω comeback όπως λέει και η λαίδη.
Με αφορμή τα γενέθλια μου έψαχνα να βρω ένα μαγαζί που θα μπορούσα να ανακατέψω τους στρειτ φίλους μου μαζί με τους γκέι και να κόψουμε την τούρτα όπως κάθε χρόνο,παράδοση βλέπεις,σκέφτηκα ταβέρνες..μπααα..τους έχω ξαναπάει..club?και εκεί τους έχω ξαναπάει..χμμ..και θυμάμαι ότι στα νιάτα μου σε ηλικία 21 ετών..χτες προχτές (γέλια) είχα πάει σε ένα μαγαζί που λεγόταν κούκλες κάπου στην Συγγρού,είχα περάσει καλά τότε,είχα δει και ένα show αν θυμάμαι καλά την κ. Κουμαριανου να κάνει την μιλβα και μια τζενυ να κάνει την σακελαριου και μια τανια να κάνει την cat woman..ψάχνω στο ιντερνετ και διαπιστώνω με πολυ χαρά οτι το μαγαζί εχει γινει ανάρπαστο,βλεπω βιντεακια και βρίσκομαι αγκαλιά με το ασύρματο μου να κλείνω τραπεζια για τους ανυποψιαστους φιλους μου..
Ήμερα σαββατο ωρα 1:00 το βραδυ,το μαγαζί γεματο με πολυ ωραίο κόσμο που θα τον ζηλευαν και τα καλυτερα gay bars,το ματι μου το πηρα δεν μπορώ να πω,στρωθήκαμε και ξεκίνησε το προγραμμα το οποιο δεν ειχε καμιά σχέση με το τι θυμομουν εγω απο την εποχή των παγετώνων,όλες οι κοπέλες καταπληκτικες και γεμάτες όρεξη να κανουν τον κοσμο να περασει καλα και να γελασει πολυ με σκετσακια και πειραγματα (ναι ναι και εμενα μου έβγαλαν την γλωσσά)
Το πρόγραμμα τελείωσε κατα της τρεις οπου και μου τραγούδησαν ολες μαζι το γνωστό τραγουδάκι γενεθλιων και η μανια να μου τραγουδάει live το τραγούδι «μου φαγες ολα τα δαχτυλίδια» (δεν έφαγα τίποτα αλήθεια λεωω)απο όλες ξεχώρισα την μανια φοβερο ταλεντο και πολυ ευγενική φυσιογνωμία,συγνωμη στης υπόλοιπες κυριες αλλα εχουμε και εμεις της αδυναμίες μας!!!
Η Τανια πολύ όμορφη και τσαχπίνα και η κ. Κουμαριανου ευγενέστατη!
Για να κλεισω θα πω ενα πραγμα..απο την επόμενη μερα με έπαιρναν ολοι μου οι φιλοι gay και strait και μου ελεγαν πόσο ωραία πέρασαν και οτι είχαν καιρο να διασκεδάσουν έτσι!
Σιγουρα θα ξανα παω..και το πιο σιγουρο θα το διαφημίζω σε γνωστούς γιατι είναι πολυ δυσκολο να σε κανουν να περάσεις καλα με αξιοπρέπεια,σας ευχαριστούμε κούκλες!!!
Υ.γ επειδή κάποιος μπορει να σκεφτεί και να πει ότι κάνω στημένη διαφήμιση..θα πω οτι δεν ξέρω καμια τους προσωπικά αλλα χαρά μου θα ηταν να της γνωρίσω!
Αυτό ήταν το ευχαριστώ μου για το πολύ όμορφο βράδυ που περάσαμε μαζί τους!!!

By ntemis..






2 σχόλια:

  1. Το μαγαζί είναι πράγματι εξαιρετικό. Τα κορίτσια έχουν απίστευτο χιούμορ και ζωντάνια. Είναι αδύνατον να μην περάσεις καλά εκεί. Χρόνια σου πολλά παρεμπιπτόντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή