Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Γιάννης Στάνκογλου: «Με έχει φλερτάρει άντρας και…»


Ο ηθοποιός αποκαλύπτει και αποκαλύπτεται!
Ο Γιάννης Στάνκογλου παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό «YOU» και μίλησε, μεταξύ άλλων, για τον μεγάλο έρωτα της ζωής του, τα...
παιδικά του χρόνια αλλά και για τη σχέση του με το ωραίο φύλλο.

Για τα παιδικά του χρόνια ο ηθοποιός είπε «Ήμουν «καραγκιοζάκος», μου άρεσε να μεταμορφώνομαι και να υποδύομαι ρόλους. Μα πιο πολύ απολάμβανα να μιμούμαι τους φίλους μου, κάτι που κάνω ακόμα!», όσο για το αν υπήρξε ποτέ ο «ωραίος του σχολείου», δήλωσε «Κοίτα, έτσι όπως το λες όχι… Έχω φάει χυλόπιτες και μάλιστα στο Γυμνάσιο ζητούσα επίμονα από ένα κορίτσι να τα φτιάξουμε και της ζωγράφιζα μαχαιροπίρουνα, πιάτα και της έγραφα πάνω «θα τα φτιάξουμε»; Και εκείνη μου ζωγράφιζε χυλόπιτα! Άστα!».

Αναφορικά με το φλερτ που δέχεται από άλλες γυναίκες όταν βρίσκεται με τη σύζυγό του, ο ίδιος επεσήμανε «Ναι, αλλά όχι κάτι ακραίο… Για να σε φλερτάρουν όταν είσαι με τη γυναίκα σου και ενώ ξέρουν πως είσαι παντρεμένος πρέπει και εσύ να δίνεις δικαίωμα. Αν η άλλη σε κοιτάζει για δέκα λεπτά και εσύ δεν δίνεις σημασία, το μήνυμά της το έχει πάρει, ότι δεν γουστάρεις».

Τέλος, μιλώντας για το φλερτ που έχει δεχτεί από άντρες, αποκάλυψε «Έχει συμβεί να με φλερτάρει άντρας και το αντιμετώπισα με χιούμορ, κουβεντιάσαμε, κάναμε πλάκα όταν κατάλαβε πως δεν… Ούτως ή άλλως φαίνεται ότι δεν πάω προς τα εκεί! Έχω πολλούς φίλους gay, έχω πάει και σε gay bar και γενικότερα δεν βάζω ταμπέλες στους ανθρώπους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου