Κυριακή 16 Αυγούστου 2015

Ο ηθοποιός Joel Grey κάνει το δημόσιο coming out του στα 82 του χρόνια!

«Δε μου αρέσουν οι ταμπέλες, αλλά αν πρέπει να τις χρησιμοποιήσετε, είμαι ένας ομοφυλόφιλος άντρας.»
Ο Joel Gray έφτασε στο απόγειο της δόξας του στη σκηνή και την οθόνη, υπήρξε παντρεμένος επί 24 χρόνια και μεγάλωσε 2 παιδιά –για δεκαετίες, όμως, κρατούσε μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας μια πλευρά του εαυτού του.

Τώρα, στα 82 του χρόνια, ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός του «Cabaret» μιλά για πρώτη φορά για τη σεξουαλικότητά του, σε συνέντευξή του στο περιοδικό PEOPLE.


«Δε μου αρέσουν οι ταμπέλες», λέει ο Grey, «αλλά αν πρέπει να τις χρησιμοποιήσετε, είμαι ένας ομοφυλόφιλος άντρας.»

Παρότι αυτό δεν είναι κρυφό από τους φίλους και την οικογένειά του, δεν το είχε ποτέ πριν ανακοινώσει δημόσια.

«Όλοι οι άνθρωποι που βρίσκονται κοντά μου γνωρίζουν ποιος είμαι εδώ και χρόνια», λέει ο Grey στη συνέντευξή του. «[Κι όμως] χρειάστηκε χρόνος για να συμφιλιωθώ με αυτήν την άλλη πτυχή του εαυτού μου, που βρισκόταν πάντα εδώ.»

Τα πράγματα ήταν σίγουρα διαφορετικά για κάποιον της δικής του γενιάς. Μεγαλωμένος στο Κλήβελαντ, στο Οχάιο, ο γιος του φημισμένου κωμικού Mickey Katz θυμάται «να ακούω τους μεγάλους, μεταξύ των οποίων και η μητέρα μου, να μιλούν ειρωνικά στο διπλανό δωμάτιο για τις «φτερούδες» και για τους άντρες που κατέληγαν ή και κάπου ακόμα χειρότερα, γιατί ήταν αυτοί που ήταν».
Και συμπληρώνει πως, την ίδια περίπου περίοδο, «συνειδητοποίησα πως μαζί με τα κορίτσια, μου άρεσαν με αντίστοιχο τρόπο και τ’ αγόρια.»

Ο Grey υπήρξε παντρεμένος για 24 χρόνια με την ηθοποιό Jo Wilder, σε μια περίοδο που αποκαλεί «την ευτυχέστερη της ζωής μου». Έχουν μαζί δύο παιδιά: την ηθοποιό Jennifer Grey και τον James, που είναι σεφ.

Ο Grey έγινε κυρίως γνωστός για την εκπληκτική ερμηνεία του τόσο στη θεατρική όσο και στην κινηματογραφική εκδοχή του μιούζικαλ «Cabaret».




Πηγή: lgbtqnation.com, μετάφραση από το gayathens.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου